بنام خدا
برنامه شنای آزاد و آموزشی: ویژه ی کودکان و بانوان
دوستان گرامی

با سلام پیرو آگهی قبلی (نور-1447) باطلاع می رساند که استخر دانشگاه مک‌گیل برای دومین سال متوالی بطور اختصاصی جهت شنای آزاد و ارائه آموزش شنا (مخصوص کودکان و بانوان)‌ توسط این کانون اجاره گردیده است.
استخر مذکور با کیفیت عالی، مشخصات استاندارد و دارای کلیه امکانات لازم شامل رختکن اختصاصی، دوش آب گرم و حداقل دو نفر خانم نجات غریق می باشد. همچنین براساس هماهنگی بعمل آمده با مسئولین مربوطه، کلیه درها و پنجره های دسترسی به استخر در ساعات استفاده اختصاصی کانون پوشانیده شده و از هرگونه تردد افراد غیر مجاز - حتی بانوان فاقد مدارک ثبت نام - جلوگیری خواهد شد.

محل : استخر شنای دانشگاه مک گیل
ساعت: از 9:30 تا 11:30 صبح
روز: یکشنبه هر هفته از 26 ماه May لغایت 7 ماه July
نشانی استخر

475 Pine Avenue West, Montreal, QC, H2W 1S4
http://goo.gl/maps/gV35e

شرایط عمومی ثبت نام:

1- استفاده از استخر در ساعات اعلامی منحصر به ثبت نام شدگان توسط کانون می باشد. علیرغم برگزاری برنامه در استخر دانشگاه مک گیل، استفاده دانشجویان آن دانشگاه در ساعات مذکور نیز موکول به ثبت نام آنان و پرداخت وجه مربوطه به کانون می باشد.
2- شرکت خانمها در این برنامه هیچگونه محدودیت سنی ندارد . مادران محترم می توانند کودکان خویش بهمراه داشته باشند. بدیهی است در اینصورت، ثبت نام جداگانه برای کودکان - با تعرفه نرخهای مشابه - بایستی پیشاپیش و بصورت آنلاین صورت گرفته باشد. ثبت نام پسربچه ها با حداکثر سن 5 سال بلامانع خواهد بود.
3- - ورود همراهان ثبت نام شدگان - خصوصا" والدین کودکان - به داخل آب مشروط به ثبت نام آنان در برنامه می باشد.
4- آموزش شنا توسط مربیان کارآزموده و با تجربه ایرانی در کلاسهای جداگانه - متناسب با سن شرکت کنندگان در آنها و سطح آشنایی آنان به فن شنا - صورت خواهند گرفت. کلاسهای مذکور از دو بخش شامل آموزش شنا و انجام شنای آزاد تشکیل می گردد.
5 - تعداد جلسات شنا 14 جلسه یکساعته می باشد که هر دو جلسه آن - بمدت دو ساعت - بطور متوالی در یکروز برقرار خواهد بود. جلسات مذکور در روزهای یکشنبه از تاریخ 27 ماه جاری لغایت 7 جولای می باشد.


تذکرات مهم: تخفیف استثنایی

1- در صورت ثبت نام تا روز شنبه 25 ماه May می توانید از تخفیف بیش از 50% نسبت به تعرفه عادی استخر مذکور استفاده نمایید.
2- در هنگام ثبت نام جهت کلاسهای آموزشی، سن متقاضی و میزان مهارت نامبرده را جهت کلاس بندی اعلام بفرمایید.

Please select from the menu

با تشکر

 

کانون فرهنگی نور