بنام خدا

دعوت به مشارکت

در

کارگروه برنامه ریزی و برگزاری مراسم جشن نوروز۱۳۹۲

دوستان گرامی،

 با عرض سلام و تحیت  باطلاع می رساند که کانون فرهنگی نور در نظر دارد بر طبق روال مرسوم نسبت به برگزاری جشن نوروز اقدام نماید. بدین مناسبت قرار است تا کارگروهی متشکل از داوطلبان به همکاری تشکیل گردد. اعضای کمیته مذکور کلیه مراحل شامل برنامه ریزی، آماده سازی مقدمات، برآورد و تأمین امکانات مورد نیاز و نیزاجرای اجرای هرچه باشکوهتر آن مراسم را برعهده خواهند داشت.

از کلیه علاقمندان به همکاری دعوت بعمل می آورد تا مراتب تمایل خویش در این زمینه را حداکثر تا روز سه شنبه ۱۲ فوریه از طریق تماس با کانون اعلام نمایند تا از آنان جهت شرکت در جلسه آغازین فعالیت کارگروه مربوطه که در پایان هفته جاری تشکیل خواهد شد، دعوت بعمل آید.

 همچنین سایر علاقمندان می توانند نظرات و برنامه های پیشنهادی خود را در کلیه زمینه ها - اعم از محتویات و نحوه اجرای بخش های متنوع مراسم - را از طریق وبسایت کانون به نشانی www.noorcenter.com و ایمیل آن به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و شماره تلفن 6518 238 438 با ما  در میان بگذارند تا از آنها در جهت غنای هرچه بیشتر مراسم استفاده گردد.